Menu
0
Gratis verzenden vanaf € 45 (NL) (€ 55 BE)
Levertijd 1 tot 2 werkdagen
Klanten beoordelen ons met een 9,1!
Cadeau Inpakservice

Klantenservice

023 - 5 837 837
06-20845325
Kadogalerie.nl

Tingietersweg 83

2031 ER Haarlem

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Openingstijden
Wat zijn jullie openingstijden?

We zijn geopend op maandag t/m vrijdag van 08.30-17.00 uur.
Pakketten die besteld zijn voor 15 uur worden dezelfde werkdag nog verzonden. (Vaak ook nog tot een later tijdstip.)
We hebben geen fysieke winkellocatie, maar afhalen van een artikel (en deze eerst even rustig bekijken) kan altijd.
Wel graag eerst even een afspraak maken, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staat.
Er kan gepind worden. 

Cadeau inpakservice
Kan ik zelf een cadeaupakket met artikelen samenstellen?

Jazeker, het is mogelijk om zelf een pakket samen te stellen of om een bestaand pakket aan te passen.

Als je enkele losse artikelen besteld en in het opmerkingenveld aangeeft dat je dit graag in een cadeaupakket verpakt wil hebben, dan gaan we dat voor je regelen.

Het cadeaupakket heeft natuurlijk wel een bepaalde maximale afmeting, waardoor niet alle artikelen die we verkopen in het pakket passen. Als je te grote artikelen selecteert, kunnen we het wel in een mandje verpakken en deze dan sealen, zodat het toch goed bij de ontvanger terecht komt.

Je kunt ook altijd even bellen (023-5837837) als je twijfelt of een artikel wel of niet in de cadeaudoos past.

Hoe werkt de cadeau inpakservice van Kadogalerie?

Wil je van je te bestellen artikel(en) een cadeautje laten maken? Maak het jezelf dan gemakkelijk en laat ons het inpakwerk voor je doen. Je kunt gemakkelijk aan ons je wensen doorgeven als je de vragen beantwoordt die boven het veld “toevoegen aan winkelwagen” aan je worden gesteld. Dit zijn de vragen:

Wil je het cadeau laten inpakken?
Hier hoef je alleen maar het vierkantje aan te klikken om gebruik te maken van de cadeau inpakservice tegen een kleine vergoeding van €0,50.

Wil je een kaartje meesturen? Vul de tekst voor de kaart in:
Onder deze vraag vind je een tekstvak waarin je de tekst in kunt vullen die op het kaartje moet worden afgedrukt.

Stuur je het rechtstreeks naar de ontvanger? Vul de datum in wanneer het pakket geopend mag worden.
Hier kun je een datum invullen. Je hoeft deze vraag alleen te beantwoorden als je het pakket rechtstreeks naar de ontvanger wilt sturen.
We sturen het pakket dan 2 dagen voor de openingsdatum met een sticker aan de buitenkant van de doos met de tekst: openen [datum]. (Aangezien we afhankelijk zijn van PostNL, is het nooit 100% zeker dat een pakket de volgende dag wordt afgeleverd.)
(Vul je geen datum in, dan wordt het pakket doorgaans tot 15 uur op werkdagen van maandag t/m vrijdag dezelfde werkdag nog verzonden.)

Om het cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te sturen kies je voor verzending naar een ander afleveradres. Vul vervolgens het adres van de ontvanger in. Bij het veld voor het factuuradres kun je je eigen adres invullen.

Wil je het cadeau zelf overhandigen aan de gelukkige?
Vul dan eveneens bij factuuradres je eigen adres in en kies voor "naar dit adres verzenden". Het pakket wordt doorgaans op werkdagen (bij bestellingen tot 15 uur) nog dezelfde dag verzonden.

Let op: Er zijn enkele artikelen die vanuit een ander magazijn verzonden worden. Deze artikelen kunnen helaas niet worden ingepakt. Bij deze artikelen zijn bovengenoemde vragen voor de cadeau inpakservice dan ook niet zichtbaar.

Zijn er nog onduidelijkheden of speciale wensen? Neem gerust contact met ons op!
Telefonisch: 023-5837837 of per mail: [email protected]

Kan ik mijn bestelling in Sinterklaas of Kerstpapier laten inpakken?

Ja, dat is mogelijk.
Graag even bij het opmerkingenveld in de winkelwagen aangeven dat het voor Sinterklaas of Kerst is, dan pakken we het in het gewenste papier in. 

Verzend- en verpakkingskosten
Hoeveel bedragen de verzend- en verpakkingskosten?

We hebben verschillende verzend- en verpakkingskosten per land. 
Nederland Brievenbuspost: € 3,95 bij bestelling tot € 45,00
Nederland Pakketpost: € 4,95 bij bestelling tot € 45,00
Afhalen in Haarlem: € 0,00

België: € 6,50 bij bestelling tot € 55,00

Worden er altijd verzend- en verpakkingskosten berekend?

Nee, bij bestelling vanaf € 45,00 (Nederland) en € 55,00 (België) worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.
Ook bij het afhalen van een bestelling in Haarlem, worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.

Verzending
Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Kies je voor "Verzenden naar opgegeven afleveradres" dan wordt het pakket bij het door jou opgegeven verzendadres aangeboden door PostNL. 

Kies je voor "Afhalen bij Afhaalpunt PostNL" dan wordt het pakket bij het door jou gekozen afhaalpunt van PostNL bezorgd en kun je het daar afhalen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden binnen 1 - 2 werkdagen verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).
Bij elk artikel staat aangegeven wat de levertijd is van een artikel.
Doorgaans worden bestellingen die voor 15 uur besteld zijn, dezelfde dag nog verzonden.

Wil je er zeker van zijn dat je pakket dezelfde dag nog wordt verstuurd, dan kun je altijd telefonisch contact opnemen (023 5 837 837)

Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij Kadogalerie?

Jazeker, afhalen is mogelijk op de Tingietersweg 83 te Haarlem. (Industrieterrein Waarderpolder)
Wel graag eerst even een afspraak maken, om te voorkomen dat je voor een dichte deur staat.

Bij sommige navigatie systemen word je naar het verkeerde adres gestuurd, dan sta je in de buurt van het water; dat is dus niet de juiste plek:

Onderstaand bij het rode punt zijn we gevestigd. De gele lijn is de hoofdweg. 

 

Dit is tegenover de nummers 18-20; hier zijn 12 bedrijven gevestigd, met een parkeerplaats in het midden; rechts achter op de foto is nummer 83:

 

Telefonisch bestellen
Kan ik mijn bestelling ook telefonisch bestellen?

Ja, dat is mogelijk.
Als het u om welke reden dan ook niet lukt om zelf via de website een bestelling te plaatsen, dan kunt u de bestelling ook telefonisch doorgeven.
Wij sturen u dan een bestelbevestiging per e-mail toe met een factuur.

Feestdagen
Welke feestdagen zijn jullie gesloten en worden er geen bestellingen verstuurd?

Wij zijn gesloten op alle officiële Nederlandse feestdagen. Op deze dagen zullen er geen bestellingen verwerkt en verstuurd worden.
In 2022 zijn dit de volgende dagen:

maandag 18 april : 2e Paasdag
woensdag 27 april : Koningsdag
donderdag 26 mei : Hemelvaartsdag
maandag 6 juni : 2e Pinksterdag
maandag 26 december : 2e Kerstdag

Verzenden naar iemand anders
Kan ik mijn cadeau rechtstreeks naar iemand anders sturen?

Jazeker, dat is mogelijk.
Vul bij factuuradres je eigen adres in en bij het  verzendadres het adres van de ontvanger.

Tip: Als je gebruik maakt van de Cadeau inpakservice dan wordt het cadeau mooi ingepakt en kun je er een kaartje met een eigen tekst bij doen. Vermeld ook je naam zodat de ontvanger weet van wie het cadeau afkomstig is.

Retourneren
Ik heb een artikel ontvangen die kapot is, hoe wordt dit opgelost?

Als een artikel niet heel aankomt, stuur dan een mail naar [email protected], vermeld je bestelnummer en het artikel waar het om gaat. Als het om breuk gaat, stuur dan een foto mee.
Wij nemen contact met je op over hoe we de schade gaan oplossen. Dit zal per artikel verschillen.
Stuur nooit zelf artikelen retour die stuk zijn, maar wacht op de instructies.

Ik ben niet tevreden over een artikel, kan ik deze retour sturen?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren, in het kader van het herroepingsrecht. De kosten voor het retour zenden van een artikel, zijn € 5,25 (binnen Nederland). Klik hier voor onze retourprocedure.

Voorraad
Kan ik ook zien of een artikel op voorraad is?

Ja, bij elk artikel staat de Beschikbaarheid aangegeven:
Dit kan zijn :
* Op voorraad - Het artikel is op voorraad.
* Niet op voorraad - Dit artikel is momenteel niet op voorraad. Laat vrijblijvend je e-mail adres achter, dan wordt je geïnformeerd als het artikel weer op voorraad is.

Het lukt niet om meerdere artikelen te bestellen van een artikel, kan dat?

Via de website kun je niet meer bestellen dan het aantal wat op voorraad is.

Wil je toch meer bestellen, neem dan contact met ons op via telefoon nummer: 023 - 5 837 837 of het contact formulier via de website of stuur een mail naar [email protected] wat de mogelijkheden zijn.

Voor de meeste artikelen is het geen probleem om op korte termijn extra artikelen te leveren, voor een aantal artikelen is dat niet mogelijk en is de voorraad op de website echt de laatste voorraad.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €45,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.