Pak hier je voordeel! 3 Artikelen voor de prijs van 2.
Gratis verzenden
Gratis retourneren
Levertijd 1 tot 2 werkdagen
Achteraf betalen mogelijk
Klantenservice
1 Verzend- en verpakkingskosten
1.1 Hoeveel bedragen de verzend- en verpakkingskosten?

We hebben verschillende verzend- en verpakkingskosten per artikel. 
Nederland: € 0,00
België: € 7,00
Duitsland: € 7,00
Frankrijk: € 16,65

1.2 Worden er altijd verzend- en verpakkingskosten berekend?

Nee, bij bestelling vanaf € 00,00 (Nederland), € 55,00 (België/Duitsland) of € 100,00 (Frankrijk) worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.

2 Verzending
2.1 Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Een pakket die met pakketpost wordt verzonden, kan bij een aangegeven afleveradres worden afgeleverd, maar ook bij een PostNL locatie in de buurt of bijv, in de buurt van je werk.
Als je kiest voor "Verzenden naar opgegeven afleveradres" dan wordt het pakket bij het door jou opgegeven factuuradres of afwijkende afleveradres aangeboden door PostNL. 
Kies je voor "Of kies zelf uw bezorgmoment +", dan ligt het pakket de volgende werkdag klaar bij de PostNL locatie die je hebt aangegeven.

2.2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in Nederland?

Bestellingen worden binnen 1 - 2 werkdagen verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).
Bij elk artikel staat aangegeven wat de levertijd is van een artikel.

2.3 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in België?

Bestellingen worden binnen 1 - 3 werkdagen verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).
Bij elk artikel staat aangegeven wat de levertijd is van een artikel..

2.4 Kan ik artikelen afhalen?

Niet alle artikelen worden vanuit hetzelfde magazijn verzonden. Vandaar dat deze optie niet standaard wordt aangeboden in de winkelwagen. Het is wel mogelijk om te informeren of een artikel afgehaald kan worden. Als het betreffende artikel op voorraad is in ons magazijn in Uitgeest, is het mogelijk om een afspraak te maken om deze af te halen.

3 Feestdagen
3.1 Welke feestdagen zijn jullie gesloten en worden er geen bestellingen verstuurd?

Wij zijn gesloten op alle officiële Nederlandse feestdagen. Op deze dagen zullen er geen bestellingen verwerkt en verstuurd worden.
In 2018 zijn dit de volgende dagen:
maandag 2 april - 2e Paasdag
vrijdag 27 april : Koningsdag
donderdag 10 mei : Hemelvaartsdag
maandag 21 mei : 2e Pinksterdag
dinsdag 25 december : 1e Kerstdag
woensdag 26 december : 2e Kerstdag

4 Inpakservice
4.1 Kan ik mijn kado laten inpakken?

Als een artikel ingepakt kan worden als kado, staat dit bij het artikel aangegeven:

Cadeauverpakking? 
 □  Ja (+€ 0,50)

Klik op het vierkantje.
In de winkelwagen wordt de prijs van de cadeauverpakking opgeteld bij de prijs van het artikel.

 

5 Retourneren
5.1 Ik ben niet tevreden over een artikel, kan ik deze retour sturen?
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren, in het kader van het herroepingsrecht. De kosten voor het retour zenden van een artikel, zijn voor je eigen rekening. Klik hier voor onze retourprocedure.
5.2 Ik heb een artikel ontvangen die kapot is, hoe wordt dit opgelost?
Als een artikel niet heel aankomt, stuur dan een mail naar info@kadogalerie.nl, vermeld je bestelnummer en het artikel waar het om gaat. Als het om breuk gaat, stuur dan een foto mee.
Wij nemen contact met je op over hoe we de schade gaan oplossen. Dit zal per artikel verschillen. Dient een artikel retour gestuurd te worden per pakketpost, dan ontvang je een "port betaald" formulier. Stuur dus nooit zelf artikelen retour die stuk zijn, maar wacht op de instructies.
6 Voorraad
6.1 Kan ik ook zien of een artikel op voorraad is?

Ja, bij elk artikel staat de Beschikbaarheid aangegeven:
Dit kan zijn :
* Op voorraad - Het artikel is op voorraad.
* Niet op voorraad - Dit artikel is momenteel niet op voorraad, maar komt wel weer op voorraad.
* Niet meer leverbaar - Dit artikel is niet meer op voorraad en komt ook niet meer op voorraad.

6.2 Het lukt niet om meerdere artikelen te bestellen van een artikel, kan dat?

Via de website kun je niet meer bestellen dan het aantal wat op voorraad is.

Wil je toch meer bestellen, neem dan contact op via het contact formulier of stuur een mail naar info@kadogalerie.nl of dit mogelijk is.
Voor de meeste artikelen is het geen probleem om op korte termijn extra artikelen te leveren, voor een aantal artikelen is dat niet mogelijk en is de voorraad op de website echt de laatste voorraad.

Neem contact op
* Verplichte velden

Gratis Verzenden

geldig in NL

Levertijd 1 tot 2 werkdagen

Achteraf betalen

Eerst zien, dan afrekenen

Gratis Retourneren

30 dagen