Pak je voordeel! 3 Artikelen voor de prijs van 2.
Klantenservice
1 Verzend- en verpakkingskosten
1.1 Hoeveel bedragen de verzend- en verpakkingskosten?

We maken onderscheid tussen brievenbuspost en pakketpost. Voor beiden berekenen we een vast tarief.
Nederland: Brievenbuspost € 2,95 - Pakketpost € 4,95
België: Brievenbuspost v.a. € 4,95 - Pakketpost v.a. € 7,50
Duitsland: Brievenbuspost € 4,95 - Pakketpost € 7,50
Frankrijk: Brievenbuspost € 4,95 - Pakketpost € 13,50

1.2 Worden er altijd verzend- en verpakkingskosten berekend?

Nee, bij bestelling vanaf € 60,00 (Nederland), € 90,00 (België/Duitsland) of € 100,00 (Frankrijk) worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.

2 Verzending
2.1 Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Een pakket die met pakketpost wordt verzonden, kan bij een aangegeven afleveradres worden afgeleverd, maar ook bij een PostNL locatie in de buurt of bijv, in de buurt van je werk.
Als je kiest voor "Verzenden naar opgegeven afleveradres" dan wordt het pakket bij het door jou opgegeven factuuradres of afwijkende afleveradres aangeboden door PostNL. 
Kies je voor "Of kies zelf uw bezorgmoment +", dan ligt het pakket de volgende werkdag klaar bij de PostNL locatie die je hebt aangegeven.

2.2 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in Nederland?

Bestellingen die voor 21.30 uur besteld en betaald zijn, worden dezelfde werkdag nog verwerkt en verstuurd (mits op voorraad). De Nederlandse bestelling worden via PostNL verzonden en worden normaal gesproken de volgende werkdag afgeleverd.
Met uitzondering van de artikelen waar een levertijd van 1-3 werkdagen bij vermeld staat, deze artikelen hebben enkele dagen extra verwerkingstijd.

2.3 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in België?

Bestellingen van Belgische klanten die voor 17.00 uur besteld en betaald te zijn, worden dezelfde werkdag nog verwerkt en verstuurd (mits op voorraad). De Belgische bestellingen worden via DPD verzonden en worden normaal gesproken de volgende werkdag afgeleverd.

2.4 Kan ik artikelen afhalen? En hoe werkt dat?

Als je een artikel wilt afhalen, dien je via de website een bestelling te plaatsen en te betalen. Je kunt dan kiezen voor de verzendmethode: "Artikelen afhalen in ons Magazijn in Nieuwveen". Er kan NIET betaald worden bij het afhalen.

Afhaaladres: Kadogalerie.nl, p/a TWI Fulfilment, Schoterhoek 2, Nieuwveen.

Afhalen kan op werkdagen vanaf 3 uur na het bestellen. Tussen 14.00 uur en 20.00 uur kan worden afgehaald.

Dus:
Bestel je op een werkdag om 09 uur, dan kun je je bestelling vanaf 14 uur afhalen.
Bestel je op een werkdag om 14 uur, dan kun je vanaf 17 uur je bestelling afhalen.
Bestel je 's avonds of in het weekend, dan kun je de eerstvolgende werkdag vanaf 14 uur afhalen.

Let op: alleen de artikelen waarbij de levertijd is: "Voor 21.30 uur besteld zelfde werkdag verzonden" kunnen afgehaald worden. De artikelen die 1 of 2 dagen levertijd hebben, kunnen NIET afgehaald worden.

3 Feestdagen
3.1 Welke feestdagen zijn jullie gesloten en worden er geen bestellingen verstuurd?

Wij zijn gesloten op alle officiële Nederlandse feestdagen. Op deze dagen zullen er geen bestellingen verwerkt en verstuurd worden.
In 2017 zijn dit de volgende dagen:
maandag 17 april - 2e Paasdag
donderdag 27 april : Koningsdag
donderdag 25 mei : Hemelvaartsdag
maandag 5 juni : 2e Pinksterdag
maandag 25 december : 1e Kerstdag
dinsdag 26 december : 2e Kerstdag

4 Inpakservice
4.1 Wordt er geld berekend voor het inpakken?

Ja, we vragen € 0,50 om één of meerdere kado's in te pakken.
Bestel je meerdere artikelen, dan zullen alle artikelen worden ingepakt als kado.
Wil je dat we maar één artikel inpakken, dan kun je dit aangeven in het opmerkingenveld in de winkelwagen.

4.2 Hoe kan ik mijn kado laten inpakken?

Leg je te verpakken kado in de winkelwagen.
Ga vervolgens naar de winkelwagen. Links onder staat het venster: Cadeauverpakking.
Hieronder staat de optie: "Inpakken als kado". Klik het vierkantje aan rechts naast € 0,50. Klik vervolgens op "In winkelwagen".

Nu zie je het "artikel" "Inpakken als kado" ook in je winkelwagen.

Nu wordt je kado mooi ingepakt bezorgd.

*let op* Het is NIETmogelijk om de Luxe Ingelijste Posters te laten inpakken.

4.3 Ik wil graag een kaartje met tekst toevoegen, bij mijn kado. Hoe doe ik dit?

Leg je te verpakken kado in de winkelwagen.
Ga vervolgens naar de winkelwagen. Links onder staat het venster: Cadeauverpakking.
Hieronder staat de optie: "Inpakken als kado".
Daaronder staat "Meer info". Als je hier op klikt, kom je in het "artikel" "Inpakken als kado".
Hier kun je rechts naast de afbeelding de tekst invoeren, die je graag op het kaartje wilt hebben.
Klik vervolgens op "In winkelwagen".

Nu zie je het "artikel" "Inpakken als kado" ook in je winkelwagen. De tekst die je hebt ingevoerd, zie je nu ook in de winkelwagen.

Nu wordt je kado mooi ingepakt met een kaartje bezorgd.

5 Retourneren
5.1 Ik ben niet tevreden over een artikel, kan ik deze retour sturen?
Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren, in het kader van het herroepingsrecht. De kosten voor het retour zenden van een artikel, zijn voor je eigen rekening. Klik hier voor onze retourprocedure.
5.2 Ik heb een artikel ontvangen die kapot is, hoe wordt dit opgelost?
Als een artikel niet heel aankomt, stuur dan een mail naar info@kadogalerie.nl, vermeld je bestelnummer en het artikel waar het om gaat. Als het om breuk gaat, stuur dan een foto mee.
Wij nemen contact met je op over hoe we de schade gaan oplossen. Dit zal per artikel verschillen. Dient een artikel retour gestuurd te worden per pakketpost, dan ontvang je een "port betaald" formulier. Stuur dus nooit zelf artikelen retour die stuk zijn, maar wacht op de instructies.
6 Voorraad
6.1 Kan ik ook zien of een artikel op voorraad is?

Ja, bij elk artikel staat de Beschikbaarheid aangegeven:
Dit kan zijn :
* Op voorraad - Het artikel is op voorraad.
* Niet op voorraad - Dit artikel is momenteel niet op voorraad, maar komt wel weer op voorraad.
* Niet meer leverbaar - Dit artikel is niet meer op voorraad en komt ook niet meer op voorraad.

6.2 Het lukt niet om meerdere artikelen te bestellen van een artikel, kan dat?

Via de website kun je niet meer bestellen dan het aantal wat op voorraad is.

Wil je toch meer bestellen, neem dan contact op via het contact formulier of stuur een mail naar info@kadogalerie.nl of dit mogelijk is.
Voor de meeste artikelen is het geen probleem om op korte termijn extra artikelen te leveren, voor een aantal artikelen is dat niet mogelijk en is de voorraad op de website echt de laatste voorraad.

Neem contact op
* Verplichte velden
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »

Gratis verzending

Bij bestellingen boven € 60,00

Voor 21.30 uur besteld

Dezelfde werkdag verzonden

Retourrecht

30 dagen

Verzendkosten

vanaf € 2,95