Menu
0
Gratis verzenden vanaf € 45 (NL) (€ 55 BE/DE)
Levertijd 1 tot 2 werkdagen
Achteraf betalen mogelijk
Klanten beoordelen ons met een 9,1

Klantenservice

023 - 5 837 837
06-20845325
Kadogalerie.nl

Tingietersweg 83

2031 ER Haarlem

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Verzend- en verpakkingskosten
Hoeveel bedragen de verzend- en verpakkingskosten?

We hebben verschillende verzend- en verpakkingskosten per land. 
Nederland: € 3,95 bij bestelling tot € 45,00
Afhalen in Haarlem: € 0,00

België: € 6,50 bij bestelling tot € 55,00
Duitsland: € 6,50 bij bestelling tot € 55,00
Frankrijk: € 16,65 bij bestelling tot € 100,00

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, afhalen is mogelijk op de Tingietersweg 83 te Haarlem. (Industrieterrein Waarderpolder)
We spreken graag een tijd af, zodat je niet voor een dichte deur staat.

Bij sommige navigatie systemen word je naar het verkeerde adres gestuurd, dan sta je in de buurt van het water; dat is dus niet de juiste plek:

Onderstaand bij het rode punt zijn we gevestigd. De gele lijn is de hoofdweg. 

 

Dit is tegenover de nummers 18-20; hier zijn 12 bedrijven gevestigd, met een parkeerplaats in het midden; rechts achter op de foto is nummer 83:

 

Worden er altijd verzend- en verpakkingskosten berekend?

Nee, bij bestelling vanaf € 45,00 (Nederland), € 55,00 (België/Duitsland) of € 100,00 (Frankrijk) worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.
Ook bij het afhalen van een bestelling in Haarlem, worden er géén verzend- en verpakkingskosten berekend.

Verzending
Wat is het verschil tussen: "Verzenden naar opgegeven afleveradres via PostNL" en "Alleen leveren aan huisadres"

In beide gevallen wordt het pakket door PostNL bij je thuis bezorgd.
Alleen als je niet thuis bent, is er verschil tussen de 2 verzendmogelijkheden:
Bij "Verzenden naar opgegeven afleveradres via PostNL" zal de bezorger proberen om het pakket bij een van de buren achter te laten. Lukt dat niet, dan gaat het pakket naar een PostNL punt in de buurt.
Bij "Alleen leveren aan huisadres" zal de bezorger het pakket gelijk naar een PostNL punt in de buurt brengen, als je niet thuis bent.  

Waar kan ik mijn pakket laten afleveren?

Een pakket die met pakketpost wordt verzonden, kan bij een aangegeven afleveradres worden afgeleverd, maar ook bij een PostNL locatie in de buurt of bijv, in de buurt van je werk.
Als je kiest voor "Verzenden naar opgegeven afleveradres" dan wordt het pakket bij het door jou opgegeven factuuradres of afwijkende afleveradres aangeboden door PostNL. 
Kies je voor "Of kies zelf uw bezorgmoment +", dan ligt het pakket de volgende werkdag klaar bij de PostNL locatie die je hebt aangegeven.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in Nederland?

Bestellingen worden binnen 1 - 2 werkdagen verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).
Bij elk artikel staat aangegeven wat de levertijd is van een artikel.
Doorgaans worden bestellingen die voor 15 uur besteld zijn, dezelfde dag nog verzonden.

Wil je er zeker van zijn dat je pakket dezelfde dag nog wordt verstuurd, dan kun je altijd telefonisch contact opnemen (023 5 837 837)

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten in België?

Bestellingen worden binnen 1 - 2 werkdagen verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).
Bij elk artikel staat aangegeven wat de levertijd is van een artikel.
Doorgaans worden bestellingen die voor 15 uur besteld zijn, dezelfde dag nog verzonden.

Wil je er zeker van zijn dat je pakket dezelfde dag nog wordt verstuurd, dan kun je altijd telefonisch contact opnemen (+31 (23) 5 837 837)

Kan ik een bestelling afhalen?

Het is mogelijk om een bestelling af te halen. Dit is een keuzeveld bij de verzendmethode in de winkelwagen.
De dag en tijdstip van afhalen gebeurt altijd in overleg.

Afhalen bij ons magazijn, Tingietersweg 83, 2031 ER Haarlem.

Telefonisch bestellen
Kan ik mijn bestelling ook telefonisch bestellen?

Ja, dat is mogelijk.
Als het u om welke reden dan ook niet lukt om zelf via de website een bestelling te plaatsen, dan kunt u de bestelling ook telefonisch doorgeven.
Wij sturen u dan een bestelbevestiging per e-mail toe met een factuur.

Feestdagen
Welke feestdagen zijn jullie gesloten en worden er geen bestellingen verstuurd?

Wij zijn gesloten op alle officiële Nederlandse feestdagen. Op deze dagen zullen er geen bestellingen verwerkt en verstuurd worden.
In 2022 zijn dit de volgende dagen:

maandag 18 april : 2e Paasdag
woensdag 27 april : Koningsdag
donderdag 26 mei : Hemelvaartsdag
maandag 6 juni : 2e Pinksterdag
maandag 26 december : 2e Kerstdag

Inpakservice
Waarom wordt de volgende vraag gesteld bij een artikel: Stuur je het rechtstreeks naar de ontvanger? Vul de datum in wanneer het pakket geopend mag worden:

Als je het pakket verstuurt naar een afwijkend afleveradres en dan een datum invult, dan versturen wij het pakket met een sticker aan de buitenkant van de doos met: openen op .. dag.
We sturen dan geen pakbon mee, zodat de ontvanger alleen een ingepakt kado ontvangt met een kaartje met persoonlijke tekst.

Zo is de verrassing ook echt een verrassing op de juiste dag.

Kan ik mijn kado laten inpakken?

Wij rekenen € 0,50 voor het inpakken van een artikel.
Bij de artikelen die ingepakt kunnen worden als kado, staat dit bij het artikel aangegeven:

Inpakken als cadeau? 
 □  Ja (+€ 0,50)

Klik op het vierkantje.
In de winkelwagen wordt de prijs van de cadeauverpakking opgeteld bij de prijs van het artikel.

 

Kan ik mijn bestelling in Sinterklaas of Kerstpapier laten inpakken?

Ja, dat is mogelijk.
Graag even bij het opmerkingenveld in de winkelwagen aangeven dat het voor Sinterklaas of Kerst is, dan pakken we het in. 

Retourneren
Ik heb een artikel ontvangen die kapot is, hoe wordt dit opgelost?

Als een artikel niet heel aankomt, stuur dan een mail naar [email protected], vermeld je bestelnummer en het artikel waar het om gaat. Als het om breuk gaat, stuur dan een foto mee.
Wij nemen contact met je op over hoe we de schade gaan oplossen. Dit zal per artikel verschillen. Dient een artikel retour gestuurd te worden per pakketpost, dan ontvang je een "port betaald" formulier. Stuur dus nooit zelf artikelen retour die stuk zijn, maar wacht op de instructies.

Ik ben niet tevreden over een artikel, kan ik deze retour sturen?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling, kun je deze zonder opgaaf van reden retourneren, in het kader van het herroepingsrecht. De kosten voor het retour zenden van een artikel, zijn € 4,95 (binnen Nederland). Klik hier voor onze retourprocedure.

Voorraad
Kan ik ook zien of een artikel op voorraad is?

Ja, bij elk artikel staat de Beschikbaarheid aangegeven:
Dit kan zijn :
* Op voorraad - Het artikel is op voorraad.
* Niet op voorraad - Dit artikel is momenteel niet op voorraad. Laat vrijblijvend je e-mail adres achter, dan wordt je geïnformeerd als het artikel weer op voorraad is.

Het lukt niet om meerdere artikelen te bestellen van een artikel, kan dat?

Via de website kun je niet meer bestellen dan het aantal wat op voorraad is.

Wil je toch meer bestellen, neem dan contact met ons op via telefoon nummer: 023 - 5 837 837 of het contact formulier via de website of stuur een mail naar [email protected] wat de mogelijkheden zijn.

Voor de meeste artikelen is het geen probleem om op korte termijn extra artikelen te leveren, voor een aantal artikelen is dat niet mogelijk en is de voorraad op de website echt de laatste voorraad.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €45,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.